wtorek, 16 grudnia 2014

Najlepsze piosenki z 2013-14 roku [AMERYKA, POLSKA I WSZYSTKO INNE]

Tym razem lista będzie bardzo krótka :) Jakoś biednie w tej Ameryce (Europie zresztą też) w tym roku. No, ale znalazłam 8 lepszych piosenek. JAKOŚ. Dałam radę. Wow. + wystarczy kliknąć na link, a was przeniesie na teledysk.

Lista najlepszych z tego roku z regionów hAmeryka/Europa:

8. Ariana Grande - Problem
7. Pharrell Williams - Happy
6. Shakira - Empire
5. Sam Smith - Stay With Me
4. Sia - Chandelier
3. Indila - Derniere Danse
No co ja mogę o tym napisać? Utwór jest naprawdę dobry, głos Indili śliczniutki, a teledysk ciekawy. Myślę, że po tym wydaniu zacznę się chociaż trochę interesować jej twórczością. Francuski to ładny język :) Ta piosenka jest z 2013r., ale dopiero w tym ją usłyszałam, a więc postanowiłam ją tutaj wstawić.
Uwielbiam tę piosenkę. To jest dziwne, bo dawno żadna mi się tak nie podobała, jesli chodzi o amerykańskie utwory. Ale ten jest bardzo dobry. Do tego teledysk jest w porządku, momentami mi przypomina jakiś z 2NE1 (Crush czy Come Back Home), ale to tylko na plus. 
1. Let It Go (każda wersja)
To jest zdecydowanie piosenka roku. Cały czas rozbrzmiewa w mojej głowie i w sumie nieważne, czy to wersja multi-języczna (moja ulubiona), oryginał w wykonaniu Idiny Menzel, japońska, polska, francuska, jakiś cover czy wspólny występ Ailee i Hyorin. Po prostu jest tyle możliwości, że każdy powinien znaleźć tę ulubioną :) Akurat w tym poście podałam wersje najlepsze z najlepszych (moim zdaniem), więc jak zawsze - wystarczy tylko kliknąć na nazwę.



Ciężko było mi wybrać te piosenki, ale nie dlatego, że było tak dobrze w tym roku (tak, jak to było z koreańskim rynkiem), ale dlatego, że było tak słabo! Muszę przyznać, że tylko 4 pierwsze miejsca były dla mnie oczywiste. 
Za to może wy kochacie jakąś piosenkę jaką ja ominęłam? Piszcie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz