sobota, 18 lipca 2015

TOP 10: Najlepsze girlsbandy pod względem wokalnym

Już na wstępie zaznaczam, że to jest tylko i wyłącznie moje zdanie. Są to najlepsze grupy wokalne według mnie, ale nie brałam pod uwagę jak dany zespół lubię. Nawet nie brałam pod uwagę czy słucham tego zespołu, przesłuchałam wiele występów na żywo, sprawdziłam jakie wokalistki wywodzą się z jakiej grupy i oto jest moja lista... dodam jeszcze, że ważny jest dla mnie całokształt, brałam pod uwagę każdą członkinię (jakbym brała pod uwagę główne wokalistki tylko, to Sistar byłyby pierwsze ;p).


MIEJSCE 10. f(x)
Niezłe wokalistki: Luna, Krystal i Amber
Debiut: 2009r.
Wytwórnia: SM Ent.
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<  


MIEJSCE 9. Wonder Girls
Niezłe wokalistki: Sunye i Yeeun
Debiut: 2007r.
Wytwórnia: JYP Ent.
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 8. 2NE1
Niezłe wokalistki: Minzy i CL
Debiut: 2009r.
Wytwórnia: YG Ent.
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 7. Sistar
Niezłe wokalistki: Hyorin i Soyou
Debiut: 2010r.
Wytwórnia: Starship
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 6. Brown Eyed Girls
Niezłe wokalistki: JeA i Narsha
Debiut: 2006r.
Wytwórnia: Nega Network
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 5. TaeTiSeo
Niezłe wokalistki: Taeyeon, Seohyun i Tiffany
Debiut: 2012r.
Wytwórnia: SM Ent.
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 4. 15&
Niezłe wokalistki: Jimin i Yerin
Debiut: 2012r.
Wytwórnia: JYP Ent.
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 3. Mamamoo
Niezłe wokalistki: Solar, Wheein, Hwasa i Moonbyul
Debiut: 2014r.
Wytwórnia: WA Ent.
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 2. SPICA
Niezłe wokalistki: Bohyung, Boa, Sihyun, Narae i Jiwon
Debiut: 2012r.
Wytwórnia: B2M Ent.
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<


MIEJSCE 1. Davichi
Niezłe wokalistki: Minkyoung i Haeri
Debiut: 2008r.
Wytwórnia: Core Contents Media
>Live1<   >Live2<   >Live3<   >Live4<

Jak wyglądałoby wasze TOP10? Piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz