wtorek, 26 sierpnia 2014

TOP 10 bohaterów Gintamy!


Hejka, wracam do was z rankingiem bohaterów z mojego ulubionego anime, czyli ,,Gintamy". Polecam ,,Gintamę" prawie wszystkim. Czemu prawie wszystkim? Otóż sądzę, że osoby niedoświadczone w anime, nie powinny od razu się brać z tą serię, ponieważ ma ona mnóstwo nawiązań do innych anime, japońskich zwyczai itp. No, ale jeśli macie dłuższy staż, to jak najbardziej polecam. Jest to NAJLEPSZA KOMEDIA/PARODIA JAKĄ W ŻYCIU OGLĄDAŁAM. Dodatkowo większość odcinków kończy się naprawdę mądrą puentą. 

TOP 10!

Jest to tylko dziesiątka, a ja tam kocham prawie wszystkich. :( Postanowiłam jednak, że przedstawię wam moich najulubieńszych ulubieńców, czyli właśnie tę wspaniałą dziesiątkę. Zaczynajmy.

10. Sadaharu

Amanto-pies, który jest pupilkiem Kagury. Czemu znalazł się na tej liście? Bo ja
kocham zwierzaczki, a tym bardziej takie duuże zwierzaczki. Uwielbia pożerać
ludzi w całości i jest bardzo nieuprzejmy. Jednak najbardziej chwyciło mnie za serce
to, jak opiekował się pewnym szczeniaczkiem.

9. Kondo Isao

Dowódca Shinsengumi. Złoty człowiek, niekiedy wykorzystywany przez tę swoją
dobroć. Ale to on wyciągnął pomocną dłoń do Hijikaty i Okity. Prześladowca, który
bardzo kocha Otae. Gorilla-sama. Czego chcieć więcej? :D

8. Shinpachi Shimura
Bez niego ,,Gintama" nie byłaby tym samym. Poza tym kocham to, jak krzyczy na 
Gintokiego, a on go tak mocno gasi. XD Ale pamiętajcie o najważniejszym: 95% 
Shinpachi'ego to jego okulary, pozostałe 5% to woda i inne śmieci.

7. Tsukuyo
 Jest jedyną, którą jako-tako widzę z Gintokim. W dodatku to piękna, inteligentna
i silna kobieta z charakterem. Nie da się jej nie lubić.

6. Katsura Kotarou
Kultowy już tekst: ,,Zura ja nai, Katsura da!" (czyli ,,nie jestem Zura, tylko Katsura").
Uwielbiam go w arcu o Benizakurze, te krótkie włosy ahrhhgsifbsdiudbsblgblsd.
Jednakże potem zrobili z niego już tylko komediową postać (niestety), gdzie i 
tak rozwala system. Hahahah a jego miłość do Elizabeth jest urocza.

5. Hijikata Toushirou
 
Od teraz zaczynają się już bohaterowie, których kocham całym serduszkiem.
Demoniczny wicedowódca imponuje siłą, charakterem, wyglądem.. WSZYSTKIM!
Uwielbiam go, chociaż to nałogowy palacz i straszny narwaniec.

4. Okita Sougo
Z jednej strony potulny chłopczyk o anielskiej twarzy, z drugiej przerażający sadysta
próbujący cały czas zabić Hijikatę i praktykujący wyprowadzanie kobieta na
smyczy. Bardzo utalentowany dzieciak a taki rodzaj bohaterów to ja uwielbiam.

3. Kamui
 
Jeśli myśleliście, że poprzedni bohater był nienormalny, to tego można uznać za 
jeszcze gorszego. Kamui jest starszym bratem Kagury, który uwielbia walczyć, ale
tylko z silnymi ludźmi. Odznacza się wielką żądzą krwi, którą posiada każdy przedstawiciel
Klanu Yato. 

2. Kagura
Kagura także wywodzi się z Klanu Yato, jednak ona, w przeciwieństwie do Kamui'a,
nie lubi mordować. Przyleciała na Ziemię, ponieważ chciała nauczyć się kontrolować
swoją żądzę krwi i pragnienie walki. Zaimponowała mi przede wszystkim niesamowitą
siłą (uwielbiam silne kobiety). >Tutaj< możecie obejrzeć moją ulubioną walkę z całej
,,Gintamy" z Kagurą w roli głównej.

1. Gintoki Sakata
Główny bohater, którego kocham. Ideał na chłopaka. Ciepły (ale nie jakaś ciepła
klucha), silny, (mimo wszystko) inteligentny. Ciągle nawiedza go wojna, w której brał
udział kilka lat temu. Nie mógł ochronić swoich najdroższych przyjaciół i nigdy nie
posiadał, czegoś takiego, jak rodzina, dlatego też jest bardzo przywiązany do Kagury
i Shinpachi'ego (jest to iście bratnie, czy wręcz ojcowskie przywiązanie).


No to już na tyle. :) Niedługo zacznę pisać na tym blogu serię postów, które będą polecać różne ciekawe anime, specjalnie dla osób, które chcą obejrzeć w końcu jakąś serię, nie wiedzą, co oglądać dalej albo chcą się przekonać do japońskiej animacji. Bye!

1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu sadaharu na 10 ale okej(ten piesek jest genialny XD). Szczególnie lubie kagure, nie tylko pod względem humoru ale również dlatego że jej aktorka głosowa jest moją ulubioną(Shakugan no Shana, Toradora, Zero no tsukaima *.*). A co jak co, gintoki musi być na 1, bez niego to by nie było to samo xD Jednak u mnie na 3 miejscu jest Okita Sougo, on zawsze mnie rozbraja ;D

    OdpowiedzUsuń