niedziela, 3 sierpnia 2014

Sezon Letni anime - pierwsze wrażenia!

Nudzi mi się ostatnio w domu, więc jest kolejna notka XD Teraz będzie trochę o seriach, które oglądam z tego sezonu i moje pierwsze wrażenia dotyczące nich. ^^

Ao Haru Ride

Gatunki: komedia, dramat, szkolne, shoujo, romans
Co mnie skłoniło do sięgnięcia po tą serię: Manga jest wydawana w Polsce, co prawda jej nie kupuję, ale miałam zamiar. Usłyszałam jednak, że w tym roku ma być anime i cierpliwie czekałam. Poza tym, doroślejszych shojek nigdy za wiele.
Ilość obejrzanych odcinków: 3/12
Co mi się w tym podoba: Nie ma tego typowo japońskiego romansu, czyli pocałunek raz na sezon, przez połowę (bądź całą) serii tuszowanie uczucia, dodatkowo bohaterowie są interesujący, w szczególności Kou. Kreska jest śliczniutka, co ja poradzę, że lubię takie wielgachne oczyska.
Co mi się nie podoba: Opening mega cukierkowy, ale poza tym chyba nic.



Bishoujo Senshi Sailor Moon: Crystal

Gatunki: mahou shoujo, demony, magia, romans, shoujo
Co mnie skłoniło do sięgnięcia po tą serię: Zawsze chciałam obejrzeć Sailorki, bo ja nie z tego pokolenia. Jednakże nie chciało mi się sięgać po serię, ze względu na kreskę (aaach, jak zawsze wymagania - Cowboy Bebop i GTO jakoś obejrzałam xd). Dlatego ucieszyłam się, że wychodzi remake w tym roku. Chcę wreszcie dokładnie poznać historię Usagi.
Ilość obejrzanych odcinków: 2/26
Co mi się w tym pogoda: Kreska. Jest śliczna. Poza tym opening jest w porządku i nawet ciekawe, więc może jeszcze się rozkręci.
Co mi się nie podoba: Nie sądziłam, że to napiszę, ale jest dla mnie... zbyt dziecinne. To jest odświeżona, doroślejsza wersja, ale nadal to dla mnie za wiele. Wykrzykiwanie zaklęć, przemiany, ,,odpłacę ci z nawiązką", gadające koty itp. to nie dla mnie. Ostatnimi czasy oglądałam same doroślejsze serie, więc jest mi ciężko się przyzwyczaić. Poza tym, Usagi jest denerwująca.


Free!: Eternal Summer



Gatunki: sportowe, komedia, szkolne, okruchy życia
Co mnie skłoniło do sięgnięcia po tą serię: Obejrzałam pierwszy sezon i dobrze się na nim bawiłam. Przyjemna, lekka historyjka o pływakach z klubu Iwatobi. Uwielbiam pływać, wodę, baseny, wszystko z tym związane, arghff *.*
Ilość obejrzanych odcinków: 4/13
Co mi się w tym podoba: Woda, klaty, woda, pływanie, woda, bohaterowie. Czy już mówiłam, że woda?! Kreska jest rewelacyjna, bohaterowie zabawni (Rei i Rin to moi ulubieńcy), a ending, jak zawsze zajebisty.
Co mi się nie podoba: Za mało pływania, starzy bohaterowie poszli w odstawkę, a nowi zajęli ich miejsce (muszę się przyzwyczaić). Ending znam na pamięć, a opening'u w ogóle nie pamiętam (druga taka seria, pierwszą był K-On!, to samo studio, czyżby przypadek?), chociaż może to plus... w końcu jakaś odmiana! XD


Sword Art Online II


Gatunki: akcja, przygodowe, fantasy, gra
Co mnie skłoniło do sięgnięcia po tą serię: Pierwszy sezon był dobry. Słyszałam, że teraz ma być lepiej niż w drugiej części anime.
Ilość obejrzanych odcinków: 4/24
Co mi się w tym podoba: Nowa bohaterka. Jest interesująca, w dodatku mam słabość do snajperów (Riza <3), w szczególności kobiet. Nowa gra. Zapowiada się ciekawie i obiecująco (mam chyba jakieś deja-vu :p), niech tego nie spieprzą. Grafika jest cudna, projekty postaci na plus (poza Kirito).
Co mi się nie podoba: Opening - nie lubię takich. Kirito. Irytuje niemiłosiernie, wielki wszechmocny. Odsunięcie Asuny na drugi bok - przecież ona jest o wiele lepszą postacią od Kazuto!


Tokyo Ghoul


Gatunki: tajemnice, horror, nadprzyrodzone, psychologiczne, seinen
Co mnie skłoniło do sięgnięcia po tą serię: Dawno nie oglądałam jakiegoś horroru. Seria może być nowym hitem roku (podobnie jak SAO i SnK), więc wolałam się wcześniej zaznajomić, niż potem nadrabiać i być zdenerwowaną, że nie wiem o czym wszyscy rozmawiają.
Ilość obejrzanych odcinków: 4/12
Co mi się w tym podoba: Pomysł i dotychczasowe odcinki. To jest naprawdę dobra (ach, Nikola, jak to Nikola - byle chłam dla mas ją zachwyci :P) seria. Ghoule, nowy rodzaj potworów, a ja lubię potworki (aaaach tytanki :*). Wygląda na to, że będzie też trochę psychologii, jak w ,,Shiki", a to sobie cenię. Opening.
Co mi się nie podoba: Cenzura. Jejku może tylko ja trafiam na takie klawe upload'y, ale wszędzie cenzura. Ja wiem, że te flaki i to wszystko to nieprzyjemny widok, ale już wolę to niż cenzurę! A fee. Bohaterowie dość typowi, główny bohater-ciota, tsundere i źli ludzi chcący ich dorwać. Mam nadzieję, że się mylę.


Zankyou no Terror


Gatunki: psychologiczne, thriller
Co mnie skłoniło do sięgnięcia po tą serię: Buki (XD). Gatunki.
Ilość obejrzanych odcinków: 3/11
Co mi się w tym podoba: Kreska, kreska, kreska. Przecież to jest takie piękne. Jestem zachwycona. Grafika, animacje, to wszystko! Bohaterowie intrygujący, ciekawa jestem czym mnie jeszcze zaskoczą. Opening jest nieziemski, na serio, nieziemski. Odleciałam i nie wróciłam. Historia zapowiada się zajedwabiście. Ogółem to wszystko mi się podoba.
Co mi się nie podoba: Na razie nic (przepraszam).


To tyle na dziś. A wy jakie serie aktualnie oglądacie? Piszcie w komentarzach wasze odczucia na temat tego sezonu. Pa ;)

3 komentarze:

  1. Blog fajnie prowadzony, a co to seri z tego sezonu warto jeszcze oglądnąć Akame ga Kill(wersje bez cenzury bo ta z cenzurą jest na poziomie Tokyo Ghoul...), Tokyo Esp(na to długo czekałem, od tego samego autora co Ga rei), Mahouka(wiem ze zaczeło sie w tamtym sezonie ale dalej trzyma poziom), Glassip, Fate kaleid(dla pedofili).
    A szczególnie polecam Gekkan Shoujo Nozaki Kun~ Nietypowy shoujo przy którym lałem ze śmiechu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement ^^
      Właśnie postanowiłam, że wezmę się jeszcze za Akame ga Kill, Tokyo ESP i Gekkan Shoujo Nozaki-kun, jednak trochę później.

      Usuń
  2. Ps. Jesli anime SAO leci w takiej kolejnosci jak novelka to nastepny arc bedzie skupiony na fajnej histori z Asuna :D

    OdpowiedzUsuń