niedziela, 20 grudnia 2015

Najlepsze piosenki z 2015! (K-pop)

Oto i jest tegoroczna lista piosenek, które są najlepsiejsze. Muszę niestety przyznać, że poprzedni rok prezentował się o wiele lepiej, jeśli chodzi o muzykę. W tym roku dopiero w lutym coś wpadło mi w ucho, gdzie w poprzednich latach już od początków stycznia wychodziły coraz lepsze utwory. Jednakże ma to też drugą stronę - jeśli wychodziło coś dobrego, to nie było to dobre tylko GENIALNE. Jak łatwo można się domyślić - zrobienie tej listy było bardzo trudne. A więc w tym roku przedstawiam wam 40 piosenek, które mnie zachwyciły. Kolejność ma znaczenie, jednak niewielkie, ponieważ wszystkie te piosenki są świetne i praktycznie wszystko to 10/10 :) Chciałam nagrodzić jeszcze kilka grup, ale niestety nie mogłam zrobić listy na 70 miejsc - bez przesady. Liczyłam tylko te utwory, które posiadają teledysk, ewentualnie też te, do których odbywały się występy.

Lista najlepszych piosenek z 2015 roku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz